У оквиру пројекта “Установљење и оснаживање националног бренда вина Прокупац и ракије шљивовице кроз колаборацију науке и праксе” Савез произвођача ракије Србије извршио је сензорну анализу ракије шљивовице како би се дефинисала адекватна чаша намењена дегустацији ракија шљивовица и максимално изразили и нагласили арома и укус.
Урађено је сензорно оцењивање 51 узорка од пет најчешће употребљаваних сорти шљива: Чачанска родна, Чачанска лепотица, Црвена ранка, Пожегача и Стенлеј.
Коришћена су три различита типа чаше, које су према својим димензијама и облицима карактеристичне за различита алкохолна пића.
Након сензорне анализе узорака шљивове препеченице различитих сорти, добијени су резултати који су приказани у овој брошури.
Преузмите брошуру ОВДЕ.